ДАВАЙТЕ ПРАЦЮВАТИ РАЗОМ!

Шановні клієнти

Вчора, 26 вересня 2018 року, через неможливість надання належного рівня підключення послуги Інтернет від компанії GigaTrans у зв’язку з критичним апаратним збоєм кореневих маршрутизаторів, нам та нашим клієнтам не вдалося працювати на повну потужність.

О 9:20 26 вересня 2018 року – виявлена першочергова причина недоступності сервісу – критичний апаратний збій кореневих маршрутизаторів.

З 9:20 по 15:40 26 вересня 2018 року – технічні спеціалісти тричі здійснили заміну пошкоджених кореневих маршрутизаторів на обладнання, яке знаходилось у холодному резерві. «Trouble ticket» щодо цієї ситуації зі статусом «critical» відкрито у вендера, для якого, наразі, даний ticket є унікальним та першочеговим. Заміна маршрутизаторів не призвела до повного відновлення сервісу.

З 15:40 по 23:40 26 вересня 2018 року – проводилися наступні види робіт:

-   аудит мережі на предмет ураження ворожими елементами трафіку;

-   здійснювали перемовини  з вендером апаратного обладнання для виявлення та ліквідації наслідків збою;

-   паралельно з цими заходами відновлювали роботу сервісів клієнтів шляхом повної ручної переконфігурації логічного підключення кожного клієнта.

З 23:40 26 вересня 2018 року по 13:15 27 вересня 2018 року для клієнтів, що отримують послугу підключення до мережі Інтернет здійснено резервування через мережу операторів-партнерів.

З 13:15 по 14:15 27 вересня 2018 року послуги Інтернет від компанії GigaTrans було поступово переведено в штатний режим функціонування та остаточно відновлено.

Як було описано вище, дана аварія сталась по причині апаратного збою. У взаємодії з вендером обладнання були виявлені критичні несправності у функціонуванні програмного забезпечення апаратного комплексу. Надалі буде вжито всіх заходів щодо детального аудиту причин несправності апаратного та програмного забезпечення силами міжнародних експертів.

Отже, офіційна причина - недокументована взаємодія між віртуальними таблицями маршрутизації, яка призвела до несанкціонованого перетоку маршрутів між цими таблицями та, як наслідок, до закільцювання трафіку і «зависання» лінійних карт кореневих маршрутизаторів. Безпосередньо ситуація була спровокована перемиканням зовнішніх аплінків. Проблему вирішено спільно з технічною підтримкою вендера. Але, оскільки, готового рішення даної проблеми у вендера не було, це призвело до значного часу усунення проблеми – більше ніж 10 годин.

Вже сьогодні ваш бізнес може працювати на належній швидкості та зі звичним рівнем сервісу від GigaTrans. А команда GigaTrans буде працювати ще швидше та наполегливіше аби повернути вашу довіру, яку ми здобували понад 12 років.

Ми сподіваємося на взаєморозуміння та гарантуємо вжити усіх необхідних заходів, щоб уникнути подібних форс-мажорних ситуацій у майбутньому.

Наші менеджери зв'яжуться з кожним клієнтом, сервіси котрих були надані не в повному обсязі, по-перше, аби належним чином пояснити причини несправності, по-друге, аби обговорити послідовність наших дій щодо відновлення вашої довіри.


З повагою,

директор ТОВ «Гігатранс Україна»
Назарій Курочко

Написати нам

Від 2 до 500 симв.