Компанія GigaTrans концентрує зусилля не тільки на успіху наших клієнтів, але прагне розвивати власних співробітників та об’єднувати колектив! Протягом місяця наша команда проходила тренінг «Комунікація в продажах» та освоїла основні методики риторики в роботі з аудиторією, оволоділа техніками керування голосом, красномовності та артикуляції, про що всі учасники тренінгу отримали сертифікати. «Школа Красномовства», в особі тренера Олександра Зайоми, працювали із співробітниками відділів продажу та обслуговування клієнтів.


«Я вже 11 років працюю педагогом в різних сферах: від викладання англійської мови до public speaking. Ми працювали з командами різних відомих компаній, таких як, Microsoft, Vodafone,  Телеканал 1+1 та інші. В роботі з колективом GigaTrans, GigaCenter та GigaCloud був приємно вражений гнучкістю та готовністю спеціалістів до нового.»  - Олександр Зайома, тренер з комунікації.

Спеціаліст з комунікацій виділив основні помилки, які допускають люди в щоденному спілкуванні. Перш за все, це використання, так званих, слів «паразитів»: «е», «тю», «ну» тощо. По-друге, встановлення зорового контакту із співрозмовником на стільки ж важливе, як і логічне викладення своїх думок. На останок тренер приділив увагу осанці, адже правильна постава додає впевненості не тільки доповідачу, але й слухачу.


«В рамках навчання на тренінгу нам давали домашні завдання, в яких ми повинні були презентувати себе чи продукт, записавши доповідь на відео. З ходом занять ми повторювали таку вправу кілька разів, а тепер по закінченню курсу можна послухати свої записи та порівняти. Більшість з нас відчули разючу різницю побачивши та почувши себе на початку та наприкінці курсу.» - керівник відділу продажів, Дмитро Садиков.

У ході навчання особливу увагу приділили трьом основним «ключам» успіху комунікації:

1.    Перше враження, яке справляє співробітник (особливо продавець), віддзеркалює перше враження про продукт та компанію в цілому.

2.   Для управління думкою іншої людини, перш за все потрібно добре управляти собою: інтонації, міміка, жести та постава – це першочергові речі в побудові взаємовідносин.

3.    Рамки чи межі, в яких кожен має себе тримати - це в першу чергу для кращого порозуміння зі співрозмовником.


Вся наша команда прагне до підвищення якості як міжособистісної комунікації, так і співпраці з нашими дійсними та потенційними клієнтами!

Тож, якщо Ви так само зацікавлені у розвитку, постійному рості та вдосконаленні - запрошуємо Вас до команди GigaTrans. З актуальними вакансіями ви можете ознайомитись на нашій сторінці «Кар’єра».

Написати нам

Від 2 до 500 симв.