В основі діяльності будь-якого підприємства лежить комунікація: між співробітниками компанії, з клієнтами і підрядниками, а також взаємодія з партнерами. І для здійснення ефективних взаємовідносин не тільки між підрозділами компанії, а й із зовнішніми контрагентами використовується IP-телефонія.

Досить довгий час дана технологія використовувалася з метою економії коштів на здійснення дзвінків, але це не головна її перевага - також вона здатна підвищити ефективність роботи співробітників всередині компанії. Адже ви отримуєте повне управління над всіма дзвінками: маєте можливість записувати, прослуховувати і контролювати всі вхідні і вихідні дзвінки компанії.


IP-телефонія - це технологія, яка дозволяє передавати голосовий сигнал за допомогою використання інтернет-каналів. IP-телефонія продовжує витісняти звичайні телефонні мережі, завдяки безлічі переваг: легкість розгортання інфраструктури, низька вартість і одночасно висока якість здійснюваного зв'язку. За даними дослідження CIS Events Group Global понад 77% компаній усвідомлюють необхідність інтеграції корпоративних систем компанії в єдину цілісну систему, тому вдаються до використання всередині компанії єдиної корпоративної мережі.

Який же основний принцип дії IP-телефонії?

В момент здійснення дзвінка, звуковий сигнал, що передається трансформується в стислий пакет даних (тобто оцифровується) і пересилається за допомогою інтернету або іншої IP-мережі окремими пакетами. Виходячи з цього, основна перевага IP-телефонії - значне зниження витрат на послуги зв'язку.

При використанні IP-технології передача даних здійснюється за допомогою каналів інтернет, але не цей факт є головною причиною зниження вартості. По-перше, це відбувається за рахунок стиснення даних, які передаються. По-друге, це відбувається за рахунок більш низької вартості кінцевого обладнання (в даній технології використовуються недорогі комутатори і маршрутизатори, що дозволяє значно заощадити кошти при впровадженні телефонії). Саме завдяки цим двом перевагам, телефонія дозволяє значно заощадити витрати на здійснення міжнародних дзвінків без втрати якості зв'язку.

Основні види IP-телефонії для потреб компанії:

- стандартна (це звичайний телефонний зв'язок з набором різних функцій для компанії);

- бездротова IP-телефонія (в даному випадку використовується спеціальний термінал: телефон, ноутбук, який підключається до мережі за допомогою GSM або WI-FI і його головною перевагою є повна мобільність для компанії);

- віртуальна IP-телефонія (технологія, яка надає можливість використовувати всі види даного виду зв'язку без необхідності установки серверного обладнання та АТС).

Так, більшість компаній не замислюються про важливість послуги телефонії, так як не уявляють, скільки дзвінків від клієнтів залишаються без відповіді. Компанія Binotel проаналізувала статистику дзвінків і опублікувала цікаві дані:

- на кожні 100 вхідних дзвінків від 5 до 20 припадають на неробочий час;

- компанії, в яких відсутні багатоканальні номери втрачають до 4% дзвінків у звичайний час роботи і до 17% в піки навантажень в зв'язку з перевантаженої телефонною лінією;

- 2-3% дзвінків припадають на обідній час і перерви і залишаються без відповіді (існує велика ймовірність того, що більшість клієнтів більше не зателефонують до вашої компанії).



Головні переваги IP-телефонії для компанії:

- значна економія витрат всередині компанії (ціни міжміських і міжнародно дзвінків в IP-мережі значно нижче, ніж в аналогової телефонії);

- відсутність залежності від місця розташування компанії (для прийому внутрішніх дзвінків і прийому зовнішніх необхідно всього лише наявність доступу до інтернету, також IP-мережа легко піддається переконфігурації в разі зміни кадрової політики компанії);

- гнучкість у використанні (технологія IP-телефонії дозволяє вносити зміни в базу віртуальної АТС: додавати і видаляти контакти, виконувати побудову офісної структури в залежності від потреб і масштабу бізнесу);

- ефективний інструмент для керівника компанії, який допомагає контролювати продуктивність співробітників (всі дзвінки можна записати і прослухати з метою поліпшення якості обслуговування клієнтів);

- широка функціональність (за допомогою IP-телефонії ви отримуєте можливість вирішити різні завдання, які занадто дорого реалізовувати, використовуючи аналогову телефонію);

- наявність послуги очікування (з її допомогою жоден клієнт не залишиться без відповіді).

Технологія IP-телефонії не тільки дозволить значно заощадити витрати всередині компанії, підвищити якість обслуговування клієнтів, а й принесе безліч інших переваг. Для прикладу наведемо кілька бізнес-кейсів з «життя» компаній, ефективність роботи яких підвищилася за допомогою технології IP-телефонії.

Олександр Дьяков, СЕО сервісу замовлення їжі «Mixfood» підкреслив, що за допомогою даної технології їм вдається вирішити безліч спірних питань з клієнтом, факт запису дзвінків дуже дисциплінує операторів. Так само на прикладі реально здійснених дзвінків компанії набагато легше виробляти навчання нових співробітників, ніж на звичайній теорії.

Дмитро Гусєв, Генерельний директор інтернет-супермаркету кавоварок і кави Coffee-man, коментує, що впровадження IP-телефонії надало можливість підвищити продажі компанії на 15% за 4 місяці. Також завдяки даній технології втрата вхідних дзвінків від клієнтів скоротилася з 14% до 2% (а це тільки уявіть собі в 7 разів).

Дані бізнес-кейси свідчать про безліч переваг IP-телефонії, які дозволяють не тільки поліпшити комунікацію з клієнтами, а й підвищити ефективність роботи компанії.

Саме тому компанія GigaTrans пропонує увазі клієнтів послугу IP-телефонії:

- підключення послуги від 1-го робочого дня;
- технічна підтримка 24/7/365;
- безпеку вашої інформації, завдяки КСЗІ;
- гнучка тарифна сітка;
- зручність в управлінні, завдяки особистому профілю.

Послуга IP-телефонії формується індивідуально не тільки під потреби клієнта, але і вимоги цілої галузі:




Більше інформації про саму послугу і переваги IP-телефонії ви зможете дізнатися у наших фахівців. Для отримання детальної консультації звертайтеся за номером телефону (044) 591 18 18 та команда телеком-оператора GigaTrans допоможе у виборі надійного сервісу для Вашого бізнесу.


Написати нам

Від 2 до 500 симв.