Компанія GigaTrans вже 14 років підтверджує своє лідерство на ринку телеком-операторів України і, передусім, завдяки нашій потужній та висококваліфікованій команді. За останні два роки наш штат співробітників збільшився вдвічі та ми маємо на меті розширювати наш дружній колектив, ажде нас чекають нові горизонти! Ми будемо раді, якщо Ви приєднаєтесь до нас на цьому шляху.

Digital-маркетолог

Дані для зв'язку

Опис вакансії в PDF

Опис вакансії

Функціональні обов'язки:

  • цифрова стратегія просування: планування, реалізація, звітність;
  • аналіз і прогнозування конверсії;
  • розробка і впровадження медійних і таргетованих кампаній;
  • створення і оптимізація рекламних кампаній в Google AdWords, Facebook, Linkedin, Youtube;
  • стратегія і координація SEO;
  • стратегія, координація та оптимізація контекстної реклами та іміджевих рекламних кампаній;
  • координація запусків сайтів, підготовки лендінгів, матеріалів для відео;
  • регулярна аналітика ключових показників по відділу маркетингу.

Вимоги до кандидата:

  • досвід роботи від 2-х років на аналогічній позиції;
  • досвід запуску сайтів і лендінгів;
  • досвід запуску та оптимізації пошукових і банерних рекламних кампаній;
  • хороші практичні знання різних інструментів (SEO, PPC, AdWords);
  • вміння якісно працювати в Google Analytics;
  • грамотність, уважність, креативність;
  • організаторські здібності - важливе уміння правильної побудови процесів.

Мм пропонуємо:

  • співпрацю з чудовою командою справжніх професіоналів, відданих своїй справі;
  • офіційне працевлаштування з першого дня роботи, оплату лікарняних та відпускних;
  • завжди стабільні та пунктуальні виплати заробітної плати;
  • медичне страхування для співробітників компанії;
  • професійне навчання, English Club за рахунок компанії;
  • корпоративний мобільний зв'язок та всі необхідні для роботи інструменти;
  • сучасний офіс, розташований неподалік від м. Васильківська;
  • тімбілдінги, корпоративи та командоутворюючі заходи.

Чекаємо на Ваше резюме!

Керівник відділу продажів

Опис вакансії в PDF

Опис вакансії

Обов`язки:

  • ефективне управління та розвиток відділу продаж;
  • досягнення фінансових та комерційних показників;
  • управління персоналом відділу: організація роботи, постановка цілей, мотивація на досягнення результату, розвиток та навчання персоналу, підвищення експертності менеджерів;
  • робота з ключовими клієнтами, допомога менеджерам в закритті угод, розв’язання спірних ситуацій з клієнтами;
  • моніторинг ринку та аналіз конкурентів, реалізація маркетингових ідей для підвищення показників продаж;
  • впровадження, оптимізація та автоматизація бізнес-процесів ввіреного напрямку;
  • підготовка та аналіз звітності, контроль договірних зобов’язань та фінансової дисципліни.

Наш кандидат:

  • має досвід роботи на керівних посадах в сфері продажу послуг, перевагою буде - в сфері телекомунікацій;
  • успішний досвід роботи в B2B продажах та вміння вести переговори з першими особами;
  • успішний досвід в формуванні та управлінні команди;
  • досвід роботи з CRM;
  • грамотна усна та письмова мова;
  • націленість на результат, вміння переконувати та відстоювати позицію, здатність аналізувати.

В нашій компанії:

  • офіційне працевлаштування, медичне страхування та соціальний пакет;
  • гідна оплата (за результатами співбесіди) та завжди вчасна виплата;
  • графік роботи: з ПН по ПТ з 9:00 до 18:00;
  • корпоративний мобільний зв'язок та всі необхідні для роботи інструменти;
  • сучасний та комфортний офіс в пішій доступності від м. Васильківська чи м. ВДНХ;
  • englishClub, навчальні заходи, тренінги по внутрішньому продукту та велика корпоративна бібліотека;
  • різноманітні активності, тімбілди і неймовірно класні корпоративи;
  • прекрасні люди, дружня атмосфера та здорова демократія.

Ожидаем Ваше резюме!

Провідний менеджер з продажів

Провідний менеджер з продажів

Дані для зв'язку

Опис вакансії в PDF

Опис вакансії

Функціональні обов'язки:

  • пошук і залучення нових корпоративних клієнтів;
  • проведення переговорів з клієнтами на рівні мідл і топ-менеджменту;
  • контроль підписання договорів і оплати рахунку, контроль виконання зобов'язань перед клієнтом;
  • створення економічної моделі проекту (розрахунок окупності);
  • ведення процесу підключення в CRM Бітрікс.

Вимоги до кандидатів:

  • досвід активних продажів телекомунікаційних послуг на B2B ринку від 2 років;
  • живий інтерес до ІТ-продуктів, технологій та ринку системної інтеграції;
  • досвід проведення переговорів з клієнтами; 
  • гнучкість і системність в мисленні;
  • розуміння повного циклу угоди.

У нас в компанії:

  • співпрацю з чудовою командою справжніх професіоналів, відданих своїй справі;
  • офіційне працевлаштування з першого дня роботи, оплату лікарняних та відпускних;
  • завжди стабільні та пунктуальні виплати заробітної плати;
  • медичне страхування для співробітників компанії;
  • професійне навчання, English Club за рахунок компанії;
  • корпоративний мобільний зв'язок та всі необхідні для роботи інструменти;
  • сучасний офіс, розташований неподалік від м. Васильківська;
  • тімбілдінги, корпоративи та командоутворюючі заходи.

Очікуємо на ваше резюме!

Графічний дизайнер

Опис вакансії в PDF

Обов`язки:

  • розробка графіки, ілюстрацій та айдентики для наших проектів (digital-канали: сайт, соціальні мережі, СМІ, а також для рекламних кампаній, email marketing, event marketing);
  • ведення загального стилю соціальних мереж і створення креативів для таргетованої реклами;
  • пошук і обробка графічного контенту (картинки, ілюстрації, інфографіка, іконки, відео, анімації і т.п.);
  • підготовка презентацій компанії та продуктів в PowerPoint;
  • додрукарська підготовка макетів.

Наш кандидат:

  • має досвід роботи від 1 року графічним дизайнером/дизайнером-ілюстратором, досвід роботи в дизайн-студіях, креативних агентствах або в сфері IT - вітається;
  • відмінно володіє програмами для графічного дизайну: Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign, перевагою будуть знання After Effects, Premiere Pro;
  • вміє працювати з дедлайнами, знаходити спільну мову з замовником і націлений на результат;
  • креативний, уважний до деталей та здатний до монотонної роботи.

В нашій компанії:

  • офіційне працевлаштування, медичне страхування та соціальний пакет;
  • гідна оплата (за результатами співбесіди) та завжди вчасна виплата;
  • графік роботи: з ПН по ПТ з 9:00 до 18:00;
  • корпоративний мобільний зв'язок та всі необхідні для роботи інструменти;
  • сучасний та комфортний офіс з запашною кавою та смаколиками в пішій доступності від м. Васильківська чи м. ВДНХ;
  • englishClub, навчальні заходи, тренінги по внутрішньому продукту та велика корпоративна бібліотека;
  • різноманітні активності, тімбілди і неймовірно класні корпоративи;
  • прекрасні люди, дружня атмосфера, лояльне керівництво та здорова демократія.

Чекаємо на ваше резюме!

Написати нам

Від 2 до 500 симв.