DDoS-атаки - перешкода на шляху успішного розвитку українського бізнесу. Засоби масової інформації все частіше інформують про здійснення кібер-атак на середній і великий бізнес, адже вони стали одним з основних інструментів нечесної конкуренції в руках зловмисників. Стрімке зростання кількості мережевих пристроїв в компаніях тягне за собою збільшення пропускної здатності мереж - все це формує ідеальні умови для «процвітання» DDoS-атак.

DDoS-atack - це атака, здійснювана на обчислювальну систему з метою виведення сервера з ладу за допомогою подачі величезної кількості помилкових запитів. Такий вид атаки не несе особливої ​​шкоди для інформації компанії, цілісність даних залишається в збереженні. Основна її мета - зробити сайт недоступним для клієнтів, що тягне за собою втрату «потенційного» прибутку  і «падіння» іміджу компанії в очах клієнта.

Існує кілька підходів до класифікації DDoS-атак (по протоколу, за механізмом дії, щодо моделі OSI). Розглянемо класифікацію, яка базується на об'єкті атаки:

  • Перший клас (L2) - атака, яка спрямована на вичерпання ємності каналу.
  • Другий клас (L3) - спрямована на порушення цілісної роботи мережевої інфраструктури.
  • Третій клас (L4) - полягає в пошуку слабких місць мережевого протоколу (атака на транспортному рівні).
  • Четвертий клас (L7) - націлена на вичерпання ресурсів сервера.

DDoS-атаки можуть використовуватися зловмисниками з різними цілями: здійснення шантажу, протесту, політичний контекст або як засіб в нечесній конкурентній боротьбі.

Вчинення такого роду атак це звичайне явище для сучасного ринку і, на жаль, об'єктом атаки може стати кожен. Безліч компаній на зарубіжному і вітчизняному ринку піддавалися DDoS-атакам і деякі з таких подій увійшли в історію.

Так, всесвітньо відома компанія eBay ставала ціллю такого роду атак неодноразово. Під час однієї з них, в 2003 році ресурс був атакований бот-мережею з 20 тис. комп'ютерів, що призвело до значних втрат в зв'язку з простоєм сайту.

Яскравим прикладом в Україні є атака на одну з найбільших компаній на телеком-ринку - «Укртелеком». 8 жовтня 2010 року телеком-оператор повідомив про здійснення розподіленої DDoS-атаки на свої сервера. Будь-яка атака такого роду веде до великих втрат бізнесу і падіння іміджу компанії і, на жаль, в сучасному світі від неї не застрахований ніхто.

Ну і звичайно ж не варто забувати про атаку вірусу Petya, який «здригнув» діяльність українського бізнесу в 2016 році.

Наслідки DDoS-атаки може проявлятися по-різному в залежності від специфіки діяльності компанії. Так для сайтів державних установ або новинних порталів простої серверу не спричинять втрату великих сум, а ось, наприклад, для великих маркетплейсов DDoS-атака може привести до втрат до 50% продажів, а невеликий інтернет-магазин і зовсім може призупинити свою діяльність на кілька місяців.

Аналізуючи дані дослідження від Kaspersky Lab і B2B International, можна стверджувати про досить великі втрати компаній в результаті здійснених DDoS-атак. В середньому збитки великих компаній можуть досягати від 30 до 100 тис дол. виходячи з потужності атаки. Такі суми, як правило, включають в себе витрати на відновлення репутації і витрати в зв'язку з недоступністю сервера.


Збільшення пропускної можливості мереж і наявність великої кількості незахищених пристроїв створюють «ідеальні умови» для здійснення DDoS-атак. Так, результати досліджень, згідно з даними «Лабораторії Касперського» вказують на певні тенденції в динаміці скоєних DDoS-атак.

Так, для першого і другого кварталу 2018 роки не характерна велика кількість скоєних атак. Зростання спостерігається лише в третьому кварталі і в основному збільшення відбулося за рахунок вересня (у зв'язку з сезонністю бізнесу, на літо припадає зниження ділової активності, в зв'язку з чим, кількість атак, в даний період, йде на спад).

Варто закцентувати увагу на зростанні потужності, з якої здійснюються атаки зловмисниками. Так, в травні 2018 року було зафіксовано DDoS-атака на ресурс GitHub (веб-сервіс для хостингу IT-проектів). Потужність атаки склала близько 1,35 терабіта в секунду при цьому сайт був недоступним для користувачів близько 10 хвилин. Дана атака увійшла в історію як найпотужніша DDoS-атака.

З огляду на тенденції в зростанні кількості атак і потужності, з якою вони здійснюються, захист бізнесу є ключовим завданням для власників компаній. Телеком-оператор GigaTrans завжди знаходиться в курсі змін потреб клієнта, саме тому наша команда впровадила сервіс - «Захист від DDoS-атак». Більш детальну інформацію про послугу і її головні переваги ви можете знайти на сайті компанії GigaTrans.

З командою GigaTrans отримати гарантований захист даних вашого бізнесу ви можете всього в кілька простих кроків:
  • після прийняття рішення про замовлення послуги «Захисту від DDoS-атак» зв'яжіться з нашим менеджером за тел. (044) 591 18 18 з метою обговорення деталей ТЗ;
  • укладіть договір про надання послуг;
  • необхідно здійснити перехід на нову ip-адресу (за замовчуванням ми надаємо його нашим клієнтам, в разі якщо ви володієте власною автономною системою і блоком ip-адрес, ми можемо захистити їх).
Після здійснення даних кроків компанія GigaTrans підключає послугу «Захист від DDoS-атак» протягом 5-ти днів.

Впровадження захисту від DDoS-атак від телеком-оператора GigaTrans дозволить вам уберегти себе від можливих фінансових витрат і зберегти імідж в очах клієнтів, надавши необхідну захист даних вашої компанії.

Написати нам

Від 2 до 500 симв.