Діджиталізація — не тренд сучасності, а необхідний фактор розвитку для будь-якого бізнесу, який хоче зберегти високі позиції та довіру клієнтів. Або ж досягти їх. Найефективніше зберігати клієнтів та залучати нових шляхом надання якісних, стабільних послуг. Адже проблеми зі зв'язком можуть коштувати компаніям не лише втрачених годин чи днів заробітку, а й зниження довіри до них на ринку. Розберемося, як нині бізнес може оптимізувати робочий процес, позбавившись рутинних завдань, але при цьому зберегти над ними контроль.

Проблеми діджиталізації бізнесу

Цифрова трансформація бізнесу оптимізує багаторівневі маркетингові стратегії до двох кліків, допомагає оперативно реагувати на ринкові зміни та багато в чому виключати людський фактор. І додатковий двигун цього процесу – пандемія COVID-19. У зв'язку з нею компанії перейшли на віддалену роботу, вчаться взаємодіяти та зберігати (або збільшувати) доходи, поки співробітники перебувають у різних частинах міста чи навіть світу.

Водночас не всі підприємці готові до таких стрімких змін. 


У довгостроковій перспективі такі тенденції можуть спричинити повільну смерть бізнесу.

SD-WAN як рішення

Виходячи з останніх тенденцій, глобальні WAN-мережі не витримують лавиноподібного зростання обсягів мережного трафіку та необхідності конфігурувати масштабні мережі передачі даних. За даними Dell на 2019 рік, лише 9% компаній влаштовувала чинна інфраструктура WAN. Відтоді цей показник знизився ще сильніше

Таку проблему передбачали ще в кінці "нульових", коли і були сформовані SDN (Software-Defined Networking) — принципи програмно-конфігурованих мереж. SDN — одна з форм віртуалізації мережі, коли рівень управління нею відокремлений від пристроїв передачі даних і реалізується програмно. У SDN існує напрямок SD-WAN і саме він перерозподіляє мережне навантаження, підвищує пропускне навантаження мережі на 20% та скорочує час введення мережі в експлуатацію на 70%. Тим часом інтелектуальні алгоритми AI та machine learning автоматизують безліч інтернет-операцій. Наразі SD-WAN — ідеальний вихід для швидкісного, гнучкого та глобального керування мережами.


SD-WAN — більше не тренд, а умова ефективності бізнесу у світі. При цьому в Україні тільки починають використовувати технологією. Адже вона дозволяє використовувати людські ресурси розумніше, не виділяючи "по співробітнику під кожен роутер", а швидко та безпечно розгортати нові мережі, поєднуючи користувачів та ресурси з даними.

SD-WAN як сервіс

Першими до мережі SD-WAN в Україні під'єдналися великі ритейлери та медіагрупи. Але SD-WAN самотужки — складний і ризикований процес, на якому можна більше втратити, ніж виграти. Тому простіше, безпечніше та вигідніше віддавати управління каналами зв'язку на аутсорс. GigaTrans пропонує під'єднати таку послугу за моделлю підписки.

SD-WAN as a service — купівля сервісу в необхідному для клієнта обсязі тут і зараз. Це дозволяє перенаправити потенційні витрати бізнесу з вибудови інфраструктури на інвестування в основні потреби компанії.


SD-WAN as a service — нове в Україні явище. Його підключення сьогодні пропонує лише національний телеком-оператор GigaTrans.

Коли варто підключати SD-WAN as a service

SD-WAN as a service розв'язує проблеми бізнесу, підвищуючи його ефективність, допомагаючи забути про обслуговування мережі та необхідність її забезпечення IT-персоналом. Хоча SD-WAN as a service буде вигідним усім компаніям, насамперед про підключення послуги варто замислитися бізнесу, який:

  • вимагає модернізації у частині мережевої інфраструктури;
  • масштабується та виходять на нові ринки;
  • витрачає багато коштів на обслуговуванні мережі та виправленні помилок;
  • не може дозволити собі власну SD-WAN;
  • витрачає багато людського ресурсу управління мережею;
  • хоче мінімізувати витрати.

Якщо хоча б в одному пункті ви впізнали проблеми своєї компанії, це вже привід замислитися про підключення послуги SD-WAN as a service, модернізувавши свій бізнес.


Написати нам

Від 2 до 500 симв.