Як команді вдається зберігати стабільність процесів попри війну, зростаючий попит і розширення мережі та яку роль при цьому відіграють телеком-сервіси — розповідаємо у кейсі.
Від кухні до мобільних застосунків: як команда керує IT-екосистемою
«Пузата Хата» — найбільша мережа ресторанів сучасних українських страв в Україні. Сьогодні вона налічує 45 ресторанів.

Якщо ще десять років тому головною задачею для мережі ресторанів було забезпечити стабільну роботу кас і кухні, то сьогодні IT-відділ «Пузатої Хати» керує складною екосистемою цифрових сервісів. Вона охоплює POS-системи, системи управління кухнею, активного маркетингу, інтеграції з сервісами доставки та управління запасами.
«Наш основний фундамент — це POS-системи, які опрацьовують замовлення, платежі, управління запасами та формують звіти. Вони мають бути надійними, швидкими та інтегрованими», — коментує CIO, мережі ресторанів «Пузата Хата» Андрій Токарєв.
Онлайн-замовлення сьогодні займають помітну частку в роботі мережі. Впевнені, що кожен, хто читає кейс хоча б раз в житті замовляв обід в застосунку «Пузата Хата». Для цього важлива надійна робота вебсайту, і програмних рішень по взаємодії з мобільними застосунками сервісів доставки, таких як Glovo, Bolt, Choicer тощо.
IT-фахівці «Пузата Хата» постійно впроваджують нові технології, такі як системи самообслуговування, мобільні платежі та аналітика даних.
У ресторанах мережі «Пузата Хата» замість паперових пречеків замовлення виводяться на екрани «Монітор кухаря» — це скорочує час приготування страв та зменшує кількість помилок.

Автоматизована система управління запасами відстежує залишки продуктів і формує замовлення постачальникам, зводячи втрати до мінімуму. А маркетингові дисплеї та кіоски пропонують гостям додаткові страви у фізичній мережі ресторанів.
«Всі ці IT-системи повинні працювати без збоїв 24/7, адже будь-який простій в роботі POS-системи, систем закупівель або кухні призводить фінансових втрат», — говорить Андрій Токарєв.
«За лаштунками» IT-процесів мережі ресторанів
За налагодженими процесами мережі ресторанів щодня стоїть робота ІТ-команди. Вони слідкують за стабільною роботою програмних продуктів, безперебійною роботою сервісів 24/7 та захищають платіжні дані від кібератак.
Коли відкриваються нові заклади, систему потрібно швидко масштабувати, а користувачам — від касирів до менеджерів — надати своєчасну підтримку. І навіть у випадках відключення світла чи інтернету ресторани не можуть зупинятися. Для цього уся мережа має бути надійно поєднана з датацентрами компанії в Україні. Тут на допомогу приходять телеком сервіси: від інтернету до резервних каналів зв’язку.

Для безперебійної роботи IT-інфраструктури у «Пузатій Хаті» побудували дубльовану транспортно-корпоративну мережу на базі кількох незалежних операторів. Серед них — і рішення від телеком-оператора GigaTrans.
Фахівці GigaTrans під’єднали кожен ресторан мережі до безперебійного корпоративного інтернету, що працює навіть за відсутності світла. Вся мережа «Пузатої Хати» має продубльовані канали звʼязку для роботи 24/7.
«В українських реаліях без резервних рішень працювати неможливо. Ми проєктуємо інфраструктуру так, щоб ризики знижувати наперед. Адже будь-який збій в роботі — це простій і фінансові втрати, — каже Андрій Токарєв, IT-директор мережі ресторанів «Пузата Хата». — Для нас це критично».
Надійність та підтримка 24/7
ІТ-системи «Пузатої Хати» працюють безперервно, забезпечуючи швидке обслуговування гостей у десятках ресторанів по всій Україні. Безпеку даних та стабільність 24/7 підтримує розгалужена інфраструктура компанії, а важливу роль у цьому відіграє і партнерство з GigaTrans.

«Кожного разу, коли виникали питання, GigaTrans надавав оперативну та кваліфіковану допомогу. Відчувається, що команда працює на результат, а не просто “для галочки”. Завжди приємно спілкуватись і бачити, як швидко вирішуються всі задачі», — каже Андрій Токарєв.