На базі хмар GigaCloud працюють сервіси, якими щодня користується понад 20 мільйонів людей в Україні та за її межами.  Клієнти хмарного провайдера, а це сотні українських компаній і державних установ, очікують максимальної швидкості, стабільності та захищеності. Адже кожна хвилина простою — це зупинка державних сервісів, втрата коштів бізнесу та репутації. Як GigaCloud справляється з цими викликами і яку роль у цьому відіграє телеком-інфраструктура — розповідаємо у кейсі.

GigaCloud — український хмарний провайдер, який допомагає компаніям впевнено переходити в хмару: просто, зрозуміло і з відчуттям підтримки на кожному етапі. З 2016 року GigaCloud реалізував хмарні проєкти для понад 1500 компаній. Компанія пропонує клієнтам публічні і приватні хмарні інфраструктури, сервіси для безперервності бізнесу, рішення для AI і кібербезпеки тощо.

“За лаштунками” Delivery команди хмарного провайдера

Delivery Department хмарного провайдера GigaCloud працює одразу у двох напрямах: побудова нових сервісів «з нуля» під конкретні запити клієнтів та подальша експлуатація вже побудованих хмарних рішень. 
«Наші клієнти різні: хтось потребує базової інфраструктури, інші — комплексних рішень зі специфічними сервісами. Тому ми співпрацюємо з різними партнерами аби покривати нестандартні запити. Від нашої команди очікують, що сервіси працюватимуть безвідмовно, і тут важлива наявність команди з глибокою експертизою, здатної вирішити будь-які технічні питання», — каже Ігор Чорнобай, керівник Delivery Department GigaCloud.

Телеком-рішення “з одних рук”

У 2016 році компанія мала у Києві лише один кластер — кілька серверів, об’єднаних у єдину систему. Сьогодні GigaCloud має сотні віртуалізованих серверів у пʼятьох датацентрах трьох зон доступності — Київ, Львів та Варшава. 
Окрім фізичної інфраструктури ключову роль у бізнесі хмарного провайдера відіграють канали звʼязку. Саме вони дозволяють клієнтам і кінцевим користувачам отримувати доступ до сервісів у хмарі. GigaCloud співпрацює з багатьма телеком-операторами для побудови основних і резервних каналів звʼязку. Але з моменту заснування хмарного провайдера головним партнером є телеком-оператор GigaTrans. Обидві компанії входять у групу компаній GIGAGROUP, тому у GigaCloud не з чуток були впевнені у якості сервісів GigaTrans. Окрім захищених L2-каналів, що на сьогодні забезпечують зв’язок між пʼятьма датацентрами, GigaCloud використовує швидкісний інтернет GigaTrans, а також DDoS-захист, що надає клієнтам провайдера можливість забезпечити безперебійну роботу сервісів у хмарі.
Також наявність єдиного постачальника телеком-рішень дозволяє команді уникати бюрократії й отримувати підтримку напряму від технічних спеціалістів. Саме швидкість реакції часто визначає відмовостійкість роботи сервісів.

Резервування як стратегія

Ключовою вимогою для GigaCloud була ширина каналів і резервування. Для хмарного провайдера відмовостійкість та надійність — це основа бізнесу. Тому усі підключення GigaTrans  реалізували з резервом, а маршрути постійно перевіряють на відсутність “єдиних точок відмови”. Це дозволяє гарантувати клієнтам GigaCloud безперервність сервісів за будь-яких умов.
Спочатку GigaCloud використовував рішення GigaTrans лише на ринку України. Але після виходу телеком-оператора на європейський ринок та інциденту з місцевими провайдерами у Польщі, співпраця компаній вийшла на новий рівень.
“Одного разу у Варшаві ми зіткнулися з подвійним збоєм L2-каналів локальних операторів, що забезпечували зв'язок між датацентрами. Зазвичай резерв рятує, але цього разу і основний, і резервний канали впали одночасно. Це був той випадок, коли план А та план B не спрацювали», — згадує Ігор Чорнобай, керівник Delivery Department GigaCloud. — Проте технічна команда GigaTrans оперативно підняла для нас новий канал і відновила зв’язок за лічені години. Ми залишили цей, третій канал навіть після відновлення — як додатковий рівень захисту».
Інша важлива складова стабільності сервісів клієнтів — захист даних. Фахівці GigaTrans реалізували також для команди послугу захисту від DDos. 
Захист працює локально. Наприклад, у Львові трафік одразу проходить через систему фільтрації. Якщо ж атака більш масштабна, трафік можна перекинути для очистки на інший майданчик, скажімо у Київ, і вже у відфільтрованому вигляді повернути назад.  Таким чином, клієнти отримують кілька рівнів захисту: від локальних рішень до більш глобальних інструментів. Це гарантує безперервність роботи клієнтів.
Окрема перевага для команди — можливість самостійно керувати налаштуваннями сервісу в кабінеті.
«У нас є особистий кабінет, де ми можемо додавати мережі для захисту, видаляти їх чи налаштовувати мітігації. Це економить час, адже не потрібно кожного разу звертатися до провайдера й чекати реакції. Інженер сам заходить і одразу вносить зміни», — каже  Ігор Чорнобай.
Завдяки такій гнучкості GigaCloud отримує контроль і швидкість у критичних ситуаціях.

Надійність хмарної інфраструктури без компромісів

«Для нас критично важливо, щоб клієнти не відчували перебоїв у роботі сервісів. Тому ми оцінюємо не тільки технічні можливості оператора, а й якість технічної підтримки. Оперативна реакція та готовність підрядника знаходити нестандартні IT-рішення — те, що робить нашу співпрацю з GigaTrans ефективною та надійною», — говорить Ігор Чорнобай, керівник Delivery Department GigaCloud.
Завдяки такому підходу GigaCloud вибудовує партнерства, які дозволяють гарантувати бізнесу та державним замовникам безпеку, масштабованість та стабільність інфраструктури за будь-яких умов.

Написати нам

Від 2 до 500 симв.