До списку новин
Безперебійний інтернет, сервіси на базі AI та AR й темна оптика: як діджиталізується “Агромат”
25042024
Відеоконсультації без відвідування магазину, штучний інтелект та сервіси із доповненою реальністю — сьогодні рітейл-мережа вийшла далеко за межі продажів в офлайн-магазинах. В кейсі розповідаємо як компанії “Агромат” вдалося побудувати відмовостійку IT-інфраструктуру, сервіси на основі AI й до чого тут телеком-сервіси.
“Агромат” — національна мережа магазинів, що заснована у 1993 році. Компанія має більш ніж 30 магазинів по всій Україні.
У 2023 році команда отримала одразу декілька відзнак за проєкти на базі штучного інтелекту. Сьогодні провідну мережу магазинів обслуговують більш як 1500 працівників.
Від офлайн-продажів до сервісів на базі AI та AR
Якщо років десять тому основою сфери рітейлу була мережа офлайн-магазинів, то сьогодні сервіси на базі AI та доповненої реальності спрощують життя клієнта. І команда “Агромат” досягла в цьому значних успіхів.
Обирати плитку чи сантехніку для дому ви можете сидячи в дома. Завдяки сервісу на основі доповненої реальності можна не тільки переглянути вживу асортимент магазину, але й “приміряти” його у власній ванній.
“ViSoft AR, покликаний змінити уявлення українського споживача про процес вибору плитки та сантехніки. Відтепер покупці “Агромат” мають унікальну можливість приміряти ту чи іншу плитку у своєму приміщенні просто за допомогою смартфона. Для цього достатньо вибрати бажаний товар та завантажити безкоштовний додаток ViSoft AR. І все, плитка вже знаходиться на стінах вашого дому“ — коментують співробітники IT-департаменту "Агромат".
Якщо є складності, на допомогу прийде відеоконсультант. Який в режимі реального часу відповість на всі питання клієнта. А якщо і це не допоможе, можете заглянути у розділ із готовими рішеннями для інтер’єрів, які розробили професійні дизайнери.
Для безперебійної роботи всіх цих послуг та офлайн-магазинів потрібні десятки IT-сервісів. Від них залежить робота магазинів, складів, точок видачу товару, доступ до корпоративної мережі сервісів для клієнтів.
Як телеком-сервіси допомагають команді “Агромат” в часи війни
Більшість задач, пов’язаних з ІТ-інфраструктурою, фахівці “Агромат” вирішують завдяки хмарним технологіям та телеком-сервісам, таким як безперебійний інтернет, відмовостійкі канали передачі даних, темна оптика.
За останні роки команда “Агромат” перебудувала IT-інфраструктуру на базі хмари. Це дозволяє компанії гнучко масштабуватися та надійно працювати. Але в роботі з хмарою важливі канали зв'язку, які забезпечують доступ співробітників та клієнтів до більшості сервісів. Особливо у складні періоди блекаутів. Адже кожна година простою сайту або магазинів вартувала б значних збитків.
“Сьогодні уявити успішний та відмовостійкий бізнес без безперебійних IT-рішень неможливо. Інтернет, канали передачі даних, хмарна інфраструктура — фундамент, на яких будується сучасний бізнес та забезпечує його роботу 24/7. Як і для любого рітейл-бізнесу – простій буде критичним. Надійність — це ключ для нормальної роботи компанії” — говорить Сергій Романенко.
Фахівці GigaTrans підключили точки мережі “Агромат” до високошвидкісного інтернету. Також надали в оренду два "темних" оптичних канали. Усі сервіси працюють навіть у разі відключень електроенергії. Також це дозволяє налагодити високошвидкісний зв'язок між двома майданчиками клієнта і віддаленим дата-центром, та захиститися від сторонніх підключень.
Дижиталізація попри війну
Диджиталізація — процес якого складно уникнути сьогодні і в житті, і в бізнесі. Адже це питання конкуренції, клієнтоорієнтованості та сучасності.
Такий процес неможливий без надійного інтернету. Тому компанія покладається на команду GigaTrans як надійного IT-партнера.
“Надійність роботи каналів зв’язку, швидкий час реакції на інциденти й прогнозований час вирішення проблеми — ключові параметри, за якими ми обирали телеком-оператора. Також ми звертали увагу на зручність співпраці: оплата рахунків, професійність команди, і банальне «бажання розв'язати проблему» — коментує Сергій Романенко". Це основні фактори, завдяки яким ми співпрацюємо з GigaTrans вже понад 6 років. А надійність їхнього сервісу додатково доказана роками війни.”