Організація роботи складу, координація постачання товарів 24/7, робота з клієнтськими базами та безперебійна робота сотень супермаркетів та тисяч працівників — лише частина завдань, які щодня виконує команда "Львівхолод". Розповідаємо як компанії вдалося цього досягти та яку роль тут відіграє відмовостійкий інтернет та телеком-сервіси.

Торгово-виробнича компанія "Львівхолод" – один з лідерів у галузі роздрібної торгівлі Західної України. За кількістю торгових точок компанія посідає п'яте місце у всеукраїнському рейтингу мереж. Компанії належить мережа супермаркетів «Рукавичка» із 212 точками, а також виробничі потужності, лабораторія та навіть власний логістичний центр. Роботу всього цього забезпечує понад 3,5 тисячі працівників.

Основні завдання та болі ІТ-інфраструктури сфери ритейлу

Бути в лідерах на висококонкурентному ринку продуктового ритейлу вимагає від компанії чимало зусиль. Йдеться і про ефективні процеси управління та оптимізацію витрат, персоналізовану комунікацію з покупцями та якісні логістичні процеси, постійний моніторинг та аналіз даних. Адже всі ці елементи створюють цінність для клієнта.

Такі завдання виконуються сьогодні завдяки централізованій ERP-системі, окремим спеціалізованим програмним рішенням та набором SaaS продуктів. Будь-яка “погрішність” в сервісах призведе до значних втрат: від відсутності або надлишку товарів на полицях магазинів до неправильно прийнятого управлінського рішення. Саме тому функціонування такої архітектури було б неможливе без надійного інтернету та відмовостійких телеком-сервісів.


«IT-інфраструктура "Львівхолод" сьогодні працює 24/7 завдяки безперебійному інтернету у всіх точках, VoIP, корпоративним мобільним сервісам та “хмарі”, яка виступає частиною гібридної корпоративної інфраструктури. Без цих сервісів неможливо забезпечити ефективну комунікацію з клієнтами, постачальниками та співробітниками», — говорить Юрій Верб’яний, начальник ІТ-департаменту "Львівхолод".

Єдина мережа для великого ритейлу

Протягом останніх років команда "Львівхолод" пройшла шлях від централізованої ІТ-архітектури до гібридної. Така зміна пов’язана не тільки з вдосконаленням інформаційної безпеки та безперебійності роботи сервісів. 

Фахівці GigaTrans створили внутрішню комунікаційну IT-інфраструктуру клієнта за допомогою каналів передачі даних. Об'єднали головний офіс компанії з понад 120 точками в локальну мережу. Завдяки цьому співробітники компанії отримали доступ до важливих корпоративних даних, наприклад, пошти та ERP-системи без виходу в інтернет. Завдяки цьому досягається також безпека: треті особи не можуть отримати доступ до конфіденційних даних.

Команда GigaTrans взяла на обслуговування підключення всіх точок мережі та оформила єдиний пакет документів від оператора. Такий підхід дозволив скоротити трудомісткість бухгалтерії в рази. Клієнту вдалося також оптимізувати витрати на IT-персоналі за рахунок єдиної якісної техпідтримки GigaTrans, яка допомагає усунути будь-які пошкодження інтернет-каналу в регіонах в найкоротші терміни.

Результат впровадження рішення

“Обираючи телеком-оператора, ми надавали пріоритет  компанії, яка точно зможе забезпечити такі вимоги, як покриття мережі, необхідну швидкість та пропускну здатність, безпеку та конфіденційність даних, а також технологічний стек та гнучкість. Також для нас було важливо, щоб постачальник розумів специфіку і потреби бізнесу та ніс відповідальність за безперебійну роботу телеком-сервісів нашої мережі — говорить Юрій. — Телеком-оператор GigaTrans відповідав всім зазначеним критеріям, тому ми обрали їхню команду”.
 
Завдяки телеком-сервісам GigaTrans компанія “Львівхолод” забезпечила всі точки безперебійним інтернетом, уникнула простоїв інфраструктури та із легкістю масштабує свою мережу. Все це дозволяє ІТ-команді ритейлера не займатися підтримкою мережі, а зосередитись на завданнях розвитку.


Написати нам

Від 2 до 500 симв.