Карантин змінив звичне життя практично кожної галузі, і телеком-сфера опинилася в їх числі. Що відбувається з телекомунікаційною галуззю сьогодні? Які правила гри диктує коронакриза для B2C і В2В сегмента і якого майбутнього чекати ринку? Комерційний директор групи компаній GIGAGROUP Марія Алєксєєнко спеціально для DELO.UA поділилася своїм експертним баченням.

Коронакриза здійснила хоч і сильний вплив, але досить неоднозначний для різних сегментів ринку. Так, сегмент B2C на сьогоднішній день знаходиться в більш виграшній позиції. Провайдери, які надають послугу інтернет для домашніх цілей, відчувають прилив заявок на підключення. Одні користувачі повертаються додому зі столиці, в інших виникає потреба в розширенні каналу інтернет, у зв'язку з віддаленою роботою - все це призводить до появи нових клієнтів в даному сегменті.


Карантин диктує свої правила

Телеком-галузь як "дзеркало" економіки, вона схильна до кожної зміни, яка відбувається на ринку. Кризова ситуація сьогодні задає важкі умови для життя бізнесу, і сфера телекомунікацій гостро це відчуває. Так, за даними Opendatabot, практично 30% компаній тимчасово призупинили свою діяльність. Під основний удар потрапили представники сфери розваг, туризму, ресторанного бізнесу - карантин практично позбавив їх шансів для можливості здійснення діяльності.


Співпраця та взаємопідтримка — те, що допоможе нам подолати кризу

У сфері телекому провайдери часто стикаються з завданнями, які можна вирішити тільки завдяки співпраці і сервісу партнерів-провайдерів (наприклад, сервіс "остання миля"). Тому наша команда продовжує співпрацювати з телеком-операторами України і Європи. Зберегти довірчі відносини наших партнерів і клієнтів одна з найважливіших завдань для нашої команди.


Чого очікувати в недалекому майбутньому?

В сьогоднішніх умовах складати прогнози вкрай складно, але є припущення, що сценарій подолання кризи буде реалізовуватися в два етапи. Безумовно, з пандемією світ зіткнувся вперше, а саме тому бізнесу буде потрібно більше часу на відновлення. Закінчення карантину не буде означати сплеск роботи і надходження величезної кількості заявок - щоб повернутись до звичного ритму компаніям буде потрібен час. Але з часом економіка знову перейде в стадію пожвавлення і ближче до осені в телеком-сферу прийде зростання.


Також є відчуття, що онлайн-ресурси для здійснення віддаленої роботи залишаться актуальними і після закінчення карантину. Хоч і в меншому обсязі. Очевидно, що після повернення в офіси кількість споживаних сервісів для онлайн-комунікацій зменшиться. Але наша команда все ж очікує збільшення попиту на "віддалені" IT-сервіси. Тому в розробці продуктів даного напрямку компанія GigaTrans активно працює вже сьогодні.

Повна версія матеріалу доступна за посиланням.


Написати нам

Від 2 до 500 симв.