Телеком-оператор GigaTrans вже більше 12-ти років здійснює свою діяльність на ринку телекомунікацій. Більше 1000 км власної інфраструктури, тисячі реалізованих кейсів клієнтів і сервіс, який відповідає вимогам міжнародних стандартів - все це далеко не всі переваги компанії.

Успішна реалізація будь-якого проекту залежить від надійності закладеного фундаменту і, в даному випадку, побудова волоконно-оптичних мереж - це одна з найважливіших частин реалізації бізнес-кейсу клієнта. Саме від правильного проектування схеми мережі залежить надійність функціонування сервісу клієнта. У компанії GigaTrans ми гарантуємо оперативне рішення проекту будь-якої складності, завдяки високому рівню кваліфікації персоналу, широко розвиненій інфраструктурі компанії, а також наявності власного будівельного підрозділу.

Чому даний структурний підрозділ має велике значення для телеком-оператора і які завдання стоять перед співробітниками «будівельної бригади» - розповів керівник управління будівництва та експлуатації мереж Осипов Руслан.


Будівельна бригада телеком-оператора - це структурний підрозділ компанії, співробітники якого займаються повним комплексом будівництва волоконно-оптичних мереж, їх обслуговуванням і аварійним відновленням. Така команда складається з професійних фахівців з глибокими знаннями і досвідом робіт в сфері побудови кабельних мереж.

У компанії GigaTrans до складу «будівельної бригади» входять безпосередньо монтажники-кабельники, мобільні зварювальні лабораторії і, звичайно, ІТП (інженерно-технічні працівники). Кожен з них має глибокі знання і необхідні навички для успішної реалізації завдань, виходячи з вимог замовника, керівництва компанії і тенденцій галузі телекомунікацій. Всі разом - це потужна команда професіоналів, для якої немає неможливих завдань і непереборних перешкод.


Які основні завдання постають перед командою будівельників?

Спектр обов'язків співробітників даного підрозділу досить широкий і різноманітний, але в загальних рисах можна виділити три основні напрямки:

-  проектні роботи;
-  безпосереднє будівництво ВОЛЗ;
-  експлуатація мережі (планові та аварійні роботи).

Проектні роботи один з найбільш складних і трудомістких процесів. Це цілий комплекс «заходів», що вимагає участі різних фахівців. Це і стратегічне планування напрямів розвитку кабельної мережі, і фізичний огляд об'єктів підключення, і, власне, саме створення проектної документації, її узгодження, і як результат - отримання дозвільної документації на будівництво кабельної траси. Дії всіх учасників цих процесів повинні бути чітко налагоджені, гарантовані якістю робіт і часом виконання. Великий обсяг трудовитрат в підготовці робіт займають адміністративні питання: допуски, узгодження і просто бюрократичні процедури. Досконале знання порядку, послідовності дій і нерідко творчий підхід, допомагають вирішувати завдання в найкоротші терміни, що особливо важливо в атмосфері найсильнішої конкуренції.

"Підготовчі, а точніше «організаційні заходи» займають як правило близько 80-90% часу від всього процесу побудови об'єкта" - коментує керівник управління будівництва та експлуатації мереж Осипов Руслан.



І ось, нарешті, дозвіл на проведення робіт на руках - ура! Прийшов час міцних хлопців у комбінезонах: в черговий раз показати світу як працюють професіонали. Робота кабельщика важка і не завжди вдячна. Доводиться працювати в будь-яку погоду, в будь-який час року, а іноді, в разі аварії - в будь-який час доби, незважаючи на вихідні і свята. Та й сама телефонна каналізація не найромантичніше місце в світі.

Найчастіше канали можуть бути, з різних причин, непрохідними - пошкодженими. Доводиться брати в руки ломи і лопати. Взимку пошук колодязів взагалі перетворюється в квест. Робота дійсно важка. І ось тут найголовніше - колектив. Він становить 99% успіху. Загальний настрій в бригаді, атмосфера взаємодопомоги і професіоналізм кожного виконавця не залишають шансу будь-яким перешкодам.

Час виконання робіт будівельною бригадою компанії GigaTrans

Формально графік роботи у співробітників будівельної бригади стандартний - з 8 ранку і до 5 вечора. Але поломки на мережі, виникнення аварій - це те, що може статися в будь-який момент, від них ніхто не застрахований і такі ситуації вимагають миттєвої реакції. Оскільки надійний, безперервний сервіс для клієнта - головний пріоритет компанії GigaTrans, ми готові реагувати моментально при виникненні будь-яких проблем - 24 години на добу, 365 днів у році.



Значення такого структурного підрозділу в компанії вимагає значних витрат, як матеріальних, так і людських, але переваги, які отримує компанія натомість безперечні і коштують своїх вкладень:

«Наша команда самостійно виконує весь комплекс робіт з підключення абонентів і магістрального будівництва ВОЛЗ. Такого роду роботи досить дорогі, вимагають спеціальних знань, навичок і ресурсів. І проектні, і будівельні роботи можуть виконуватися тільки при наявності спеціальних ліцензій. Ми вже багато років маємо такі ліцензії і періодично, при необхідності, продовжуємо їх дію. Завдяки наявності власної будівельної бригади, ми незалежні від зовнішніх підрядників, оперативно здійснюємо всі види робіт і, на мою думку, це дуже потужна конкурентна перевага телеком-оператора GigaTrans»- говорить Осипов Руслан.

В чому полягають головні переваги наявності власної будівельної бригади для телеком-оператора GigaTrans:

  • швидкість виконання всього переліку робіт з будівництва ВОЛЗ;
  • гнучкість і адаптивність прийняття рішень в мінімальні терміни;
  • незалежність від сторонніх (підрядних) організацій;
  • гарантовано високий рівень якості мережі;
  • оперативність вирішення проблем і усунення аварій на мережі.


Будівельна бригада - це повноцінна «бойова одиниця» від кваліфікації та ефективності роботи якої залежить успіх всього проекту. Кожен з них професіонал своєї справи. До кожного завдання вони підходять з усією серйозністю і розумінням, адже успішна реалізація чергового проекту - головна мета роботи кожного і підрозділу в цілому. Коли хочуть похвалитися якістю, кажуть: «зробив, як для себе» - це про наш підхід в роботі і саме він допомагає нам не тільки досягати нових цілей, а й з кожним днем ​​завойовувати довіру нових клієнтів.




Текст: Марія Мухіна, Руслан Осипов
Фото: Анастасія Менайлова


Написати нам

Від 2 до 500 симв.