АТ “Кредобанк” (KredoBank) — український комерційний банк, який працює на фінансовому ринку понад 34 роки та належить до системно важливих банків України. Банк має  65 відділень у 22 областях України та в Києві. У 2024 році Кредобанк посів друге місце серед банків України за рівнем достатності капіталу в результаті оцінки стійкості українських банків, проведеної Національним банком України у грудні 2023 року.

Нові виклики

Війна змусила українські банки трансформувати IT-інфраструктуру, щоб зробити доступними онлайн ще більш клієнтських сервісів, а головне убезпечити їх.Так команда Кредобанку впровадила систему дистанційного обслуговування iFOBS — вона дозволяє клієнтам відкривати депозити та здійснювати інші операції онлайн. Також інтегрувала електронний документообіг з використанням кваліфікованого електронного підпису, що підвищило зручність і швидкість обслуговування. 

Також в банку створили ефективну систему кібербезпеки. Об'єднали відділ техпідтримки й DevOps-підрозділ та впровадили у банку систему моніторингу інформаційної безпеки (SIEM).

Команда Кредобанку активно тестує й AI задля покращення сервісів. Мова йде і про безпеку даних завдяки штучному інтелекту та такі сервіси як Copilots у бізнес-сценаріях клієнтів, що дозволяють оптимізувати банківські процеси.

Робота IT-інфраструктури банку та телеком-сервісів

Телеком-сервіси допомагають швидко змінюватися під потреби ринку та клієнтів й бути онлайн 24/7. ІТ-інфраструктура Кредобанку постійно зростає та змінюється. За останні роки вона перетворилася на гібридну. Більшість замовлених телеком-сервісів модернізувалися, а частину інфраструктури перенесли в хмару.

“Протягом останніх 5 років ми активно інвестували в розвиток IT-інфраструктури та модернізацію телеком-сервісів. Співпраця з GigaTrans дозволила нам впровадити сучасні технології, підвищити швидкість і надійність зв’язку, а також забезпечити кращу безпеку даних»”, — говорить Любомир Заліско, директор департаменту  ІТ-інфраструктури АТ «Кредобанк».


Завдяки низці телеком-сервісів Кредобанк забезпечує стабільну роботу усіх клієнтських сервісів навіть під час блекаутів. Основою цього є канал зв’язку з Національним банком України — критично важливий елемент інфраструктури, який забезпечує роботу банківської системи. Включно з проведенням платежів, обміном фінансовими даними та забезпеченням регуляторної звітності. 

Важливим також є інтернет-доступ у всі відділення банку, що забезпечує клієнтам безперебійний доступ до сервісів у всіх офлайн-точках.

Окремою проблемою була безперебійна робота сервісів в мережі відділень.  Причиною був не дуже стабільний мобільний зв'язок, а місцями взагалі відсутній — через особливості будівель банків (широкі стіни, екрановані приміщення). Вирішити питання доступності допомогло встановлення wi-fi-точок. Команда GigaTrans встановила точки доступності у 58 відділеннях у різних регіонах — це 90% від загальної кількості. 

Крім того, команда GigaTrans взяла на себе адміністрування цих точок. Тобто при виникненні якихось технічних моментів, телеком-оператор повністю контролює ситуацію віддалено.

Всі ці сервіси допомагають забезпечувати безперебійність банківських операцій, оперативну взаємодію між підрозділами та якісний сервіс для клієнтів. Адже банк не може дозволити собі простій — все це матиме не тільки репутаційні, але й фінансові збитки. 

“У нашій практиці вже були випадки, коли оперативність команди GigaTrans дозволила швидко відновити доступ до послуг після зовнішніх технічних збоїв. Їхній професіоналізм допоміг нам уникнути потенційних втрат і забезпечити безперервність обслуговування клієнтів», — каже Любомир Заліско, директор департаменту  ІТ-інфраструктури АТ «Кредобанк».

Написати нам

Від 2 до 500 симв.