Для рітейлу потрібна безперебійність онлайн-сервісів, для сфери послуг — стабільність віддалених точок, для держави — захист стратегічно важливої інформації. Для вирішення таких завдань компанії шукають надійного IT-партнера.
Розберемося з якими потребами сьогодні стикаються клієнти та як їх "закриває" сервіс інтернет-провайдера.
За словом телеком-оператор ми відразу маємо на увазі послугу інтернет для бізнесу. Це основний сервіс таких компаній, але не єдиний. Адже сьогодні телеком-провайдери надають IT-послуги на будь-який смак і колір: від побудови власної корпоративної мережі до інтелектуального управління каналами зв'язку.
Міжнародний зв'язок
Розробники програмного забезпечення, міжнародні IT-компанії співпрацюють із клієнтами з усього світу. Фахівці спілкуються із замовниками з Європи, США. Тому для них важливе стабільне та захищене підключення для відеодзвінків та оперативної обробки запитів клієнта.
У такому разі потрібні інтернет-канали із симетричною швидкістю Україна/світ. Це дозволить компанії спілкуватися із закордонними колегами без затримок. Адже швидкість доступу за такої послуги не нижча, ніж у межах нашої країни.
Також можна об'єднати філії та офіси замовника в єдину локальну мережу, щоб гарантувати безпеку підключення. Таке рішення допомагає реалізувати темна оптика. Це лінія зв'язку, без сторонніх підключень. Це означає, що ні телеком-оператор, ні інші особи не мають доступу до даних, які передаються по каналам зв'язку. Телеком-оператор відповідає лише за цілісність оптоволокна. Встановлення обладнання та налаштування мережі — "на плечах" замовника. Такий сервіс гарантує, що ніхто не зможе отримати доступ до даних.
Захист інформації
Збереження даних — пріоритет для будь-якого бізнесу. Але втрата інформації в медицині, фінансах чи державних органах може стати великою проблемою. Тому для них інформаційний захист є головним завданням.
З вирішенням такого завдання впораються відразу кілька сервісів: захист від DDoS-атак та інтернет-захист нового покоління Next Gen.
Захист від DDoS необхідний, якщо є ризики атак хакерів або ваш бізнес фінансово цікавий для шахраїв. Послуга захищає всі компоненти ІТ-інфраструктури та канали передачі даних від можливих загроз. Фахівці аналізують трафік 24/7 і у разі виникнення ddos атак автоматично відбивають її протягом 30 секунд.
Також захист інтернету нового покоління Next Gen убезпечить компанію від внутрішніх загроз, які відбуваються в основному від співробітників (фішинг, програми-вимагачі). Сервіс працює за принципом "фільтра". Next Gen пропускає через себе внутрішню інформацію бізнесу, аналізує її та блокує підозрілий трафік. Така функція реалізується завдяки захищеному вузлу телеком-провайдера (спеціальному обладнанню), який і "просіює" інформацію клієнта.
Спрощене керування великою мережею філій
Зі зростанням бізнесу збільшується кількість філій та офісів. І управління чималою кількістю "точок" — завдання "із зірочкою" для вашого IT-відділу. Адже потрібно більше обладнання, допомоги регіональних телеком-операторів, а також часу працівників.
З послугою SD-WAN as a service керувати мережею легше. Замість WAN-роутерів у кожній філії підключається єдине обладнання Next-Generation Firewall (NGFW) з підтримкою технології SD-WAN. А весь контроль мережею виконується із зручного місця.
Великий плюс сервісу — простота установки. Підключити його зможе будь-який спеціаліст, адже у віддаленій філії може і не бути сисадміна. Надалі контроль трафіку виконує оркестратор постачальника послуги. Через нього розсилаються налаштування іншим пристроям та аналізуються завантаження каналів зв'язку.
Ще одна функція SD-WAN as a service — гарантія безперебійної роботи онлайн-сервісів. Завдяки інтелектуальному управлінню мережами послуга моніторить та оптимізує трафік між каналами, вибираючи оптимальне навантаження між ними.
Безперебійна робота IT-інфраструктури
Робота тендерних майданчиків, фінансових установ та банків залежить від безперебійності онлайн-сервісів та функціонування відділень.
Розв'язання задачі — побудова основного та резервного каналу передачі даних різними маршрутами. Основні IT-майданчики при цьому зв'язуються "оптичними кільцями". Тобто канали зв'язку утворюють кільце і у разі пошкодження одного транспортного маршруту між двома точками, передача даних продовжиться через інші вузли завдяки «кільцевій» побудові мережі. Але немає межі досконалості — можна подбати про додаткову безпеку інфраструктури та розмістити резервні сервери клієнта у дата-центрі. У разі виходу з ладу головного офісу робота всіх регіональних філій або офісів перекинеться на резервну точку.
Побудова IT-інфраструктури «з нуля»
До окремої категорії варто віднести сферу забудовників. Адже початок будь-якого будівництва — робота у “пустелі”, де немає телекомунікації. При цьому для компанії важливо, щоб поряд працював офіс продажів із телефонією та виходом в інтернет, а на території було відеоспостереження.
У цьому разі телеком-оператор створює для замовника канали передачі «з нуля». Функціонал підрядника при цьому можна поділити на дві частини: фізичний – безпосередньо прокладання комунікацій та документальний – отримання дозволу на проведення робіт. Телеком-оператор переглядає умови, створює проєкт, отримує необхідні дозволи та закладає кабелі — тобто бере всі технічні моменти реалізації проєкту на себе. Так бізнес отримує всі необхідні комунікації та розгорнуті на їх основі послуги.
З усіма цими завданнями може впоратись лише інтернет-провайдер для бізнесу, а користування домашнім інтернетом в офісі може стати справжньою загрозою.
Текст: Марія Мухіна